הרב פרץ: "החמאס חייב להבין שאם לא יהיה שקט יהיה רמאדן כואב"

איתי גדסי No Comments on הרב פרץ: "החמאס חייב להבין שאם לא יהיה שקט יהיה רמאדן כואב"

עוד הוסיף יו"ר הבית היהודי בתגובה לירי הטילים לעבר ישראל: "לא יתכן שמדינה ריבונית תכיל טרור שכזה. הבית היהודי בראשותי יוביל קו שידרוש להגיב בעוצמה בלתי מתפשרת מחד וחיזוק תושבי עוטף עזה מאידך"

הפצצות צה"ל ברצועה
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאור מתקפות הטילים שהחלו בשבת במהלכם נורו מעל 200 טילים לעבר ישראל, כולל בקריית גת, אשקלון ואופקים בהם היו נפילות שחלקן גרמו לנפגעים. נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס לשיגור הרקטות ואמר: "נגיב בעוצמה וללא פשרות מול כל מתקפה על שלום אזרחינו".

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין התייחס הערב, מוצאי שבת לירי הרקטות ואמר: "בצאת שבת מתוחה ומדאיגה, אני מתפלל לשלום פצועינו ומבקש לחזק את ידי השוהים בחדרי הביטחון תחת מטחי הרקטות. אנו נמשיך לעמוד איתן מול הטרור הנורא הזה ונגיב בעוצמה וללא פשרות מול כל מתקפה על שלום אזרחינו. אני מבקש מכם יקיריי ויקירותיי, אנא- האזינו רוב קשב להנחיות פיקוד העורף המצילות חיים פעם אחר פעם והשמרו לנפשותיכם מאוד מאוד".

ח״כ תא”ל (במיל) הרב רפי פרץ יו״ר איחוד מפלגות הימין והבית היהודי: "סיימנו את השבת אחרי לא מעט אזעקות כאן בעוטף והבנה שצה"ל תוקף. אני מתחייב כחבר בקבינט בממשלה הבאה לעשות כל שאפשר על מנת לשנות את המצב מול רצועת עזה. לא יתכן שמדינה ריבונית תכיל טרור שכזה. הבית היהודי בראשותי יוביל קו שידרוש להגיב בעוצמה בלתי מתפשרת מחד וחיזוק תושבי עוטף עזה מאידך.

החמאס חייב להבין שאם לנו לא יהיה שקט מוחלט השבוע להם יהיה רמדאן כואב. מאחל לכולנו לילה שקט, מחזק את כוחות הבטחון בפעולות השונות ברצועת עזה".



0 תגובות